TELEFON:

+40 756 094251

E-MAIL:         [email protected]




c

Politica de garanție și de rambursare

Politica de returnare

Persoanele fizice care achiziționează produse de pe site-ul nostru au posibilitatea de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii.

Pasul 1. Clientul completează formularul de retragere din contract

Completați formularul cu atenție, iar noi vă vom trimite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere.

Notă: Ne puteți notifica retragerea din contract și [email protected], doar prin atașarea la e-mail a formularului de retragere din contract (cerere de returnare).

Pasul 2. Pregătiți pachetul și trimiteți-l la noi

Se recomandă să trimiteți produsul, împreună cu cutia originală, nedeteriorată, toate accesoriile și etichetele primite, certificatul de garanție, o copie a facturii și formularul de retragere completat (cerere de returnare). Toate acestea trebuie să fie ambalate corespunzător într-o altă cutie, nu în cutie. Retragerea clientului din contract va fi posibilă numai dacă se respectă termenul de 14 (paisprezece) zile de livrare de la notificarea de retragere. Conform legii, costurile de returnare sunt suportate de către cumpărător.

În cazul în care returnarea este efectuată prin plată, vânzătorul își rezervă dreptul de a reține costul de returnare al sumei care urmează să fie returnată. Excepție fac situațiile în care produsul primit de către client diferă, prin mărime/culoare/cod, de produsul comandat pe site. În acest caz, vânzătorul își asumă eroarea și va suporta costul returului.

Adresa de destinație pentru coletul de retur este:

Destinatarul: ELK FARM SRL
Adresă: 150/F, Izvoare, Harghita 537362, România

Pasul 3. Restituirea sumelor

Vânzătorul va rambursa valoarea produselor plătite în termen de 14 (paisprezece) zile de la data notificării de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la vânzător. Atunci când se completează cererea de returnare, este necesară și opțiunea pentru modul de transfer. În cazul în care se solicită rambursarea într-un cont bancar, clientul trebuie să menționeze IBAN-ul contului, precum și banca la care este deschis contul. Rambursarea sumei se poate face numai în contul aparținând clientului căruia i-a fost facturat și returnat produsul. Rambursarea sumei nu poate fi efectuată către terțe părți.

Responsabilitatea pentru starea produsului

În conformitate cu art. 20, din OUG 34/2014, cu modificările aduse de Legea nr. 157 / 22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului atunci când acesta sau un terț desemnat de acesta, altul decât transportatorul, se află în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

Coletele care sunt livrate cu opțiunea Primește cec și care au fost primite de client sub semnătură nu pot fi modificate sau returnate dacă sunt deteriorate. Se presupune că, verificând pachetul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livrării prin primirea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate ca fiind vina consumatorului, iar dacă se dorește returnarea produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi diminuată cu prejudiciul.

Dispoziții legale

În conformitate cu prevederile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanța sau calitatea produsului, ori dacă produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a rezilia unilateral contractul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul rezilierii contractului, produsul trebuie să fie în starea de vânzare, însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare și eventualele programe software, precum și de certificatul de garanție original, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.

În conformitate cu art. 13 din OUG 34/2014 Rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în termen de 14 (paisprezece) zile de la data rezilierii contractului, clientul având obligația de a trimite coletul la vânzător în termen de 14 (paisprezece) zile de la data rezilierii contractului, În caz contrar, rambursarea valorii produselor achitate până la momentul în care produsul ajunge fizic la vânzător.

Important

Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului, produsele deteriorate sau care prezintă defecte din partea cumpărătorului, precum și cele care au fost reparate sau ale căror piese au fost înlocuite sau produsele nefuncționale care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în cadrul garanției.

În conformitate cu art. 16 din același ordin, sunt scutiți de dreptul de întoarcere după cum urmează:

Produse al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor de pe piața financiară, care nu pot fi controlate de către comerciant;
produsele executate în conformitate cu specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau cele care se deteriorează sau se degradează rapid;
Produse realizate sau la cererea consumatorului - la comandă specială. Produse importate în conformitate cu specificațiile clientului, precum și articole speciale comandate furnizorului;
furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către consumator;
Produsele care constituie un kit trebuie să fie returnate ca un kit. Produsele trebuie să fie însoțite de toate accesoriile cu care a fost livrat, precum și de toate produsele primite.
Aparatele care au fost instalate, montate sau utilizate;
haine sau încălțăminte care prezintă urme de uzură sau sunt deteriorate;
produse care au fost murdărite ca urmare a despachetării corecte, astfel încât să fie deteriorate în timpul transportului;
Alte produse care prezintă urme de uzură sau de consum.

În cazul în care produsul este returnat și prezintă urme de deteriorare, uzură, zgârieturi, șocuri, accesorii sau documente lipsă, ne rezervăm dreptul de a accepta produsul și de a reduce valoarea acestuia cu o sumă corespunzătoare decontului datorat, care va fi comunicat în urma evaluării daunelor aduse. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza orice retur care nu îndeplinește condițiile de returnare, este deteriorat fizic sau deteriorat.

Garanția bunurilor

Toate bunurile comercializate de vânzător, cu excepția bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție în conformitate cu legislația în vigoare și cu politicile comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție fac bunurile reîmpăcate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător.

În cazul bunurilor vândute și livrate de către vânzător, certificatele de garanție sunt emise fie direct de către producător, dacă acesta dispune de o rețea națională de service, fie de către partenerul de service agreat de vânzător. În cazul certificatelor de garanție emise de partenerul de service agreat de vânzător, vânzătorul poate oferi serviciul "Pick-Up & Return", care presupune preluarea și livrarea bunurilor în condiții absolvite.

În cazul bunurilor vândute și livrate de către vânzător prin intermediul partenerilor, cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare bun garantat un certificat de garanție cu toate datele centrului de service care asigură reparațiile în perioada de garanție. Garanția bunurilor achiziționate prin intermediul vânzătorului de la partenerii săi este asigurată de către serviciul autorizat menționat pe certificatul de garanție pentru bunul sau vânzătorul.

Pentru bunurile în garanție care beneficiază de certificate de garanție emise de partenerul de service Agreat, vânzătorul poate trimite aceste certificate de garanție și exclusiv în format electronic prin adăugarea certificatului de garanție pentru cumpărător sau prin e-mail, la adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul său.

Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție pentru bunul comandat, cumpărătorul este obligat să actualizeze de fiecare dată datele din contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi existente în cont.

Prin această modalitate de comunicare cumpărătorul, accesându-și contul de pe site-ul vânzătorului, va putea să dețină o evidență a certificatelor de garanție emise de vânzător, salvându-le și arhivându-le la rândul său oricând și în orice mod dorește. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile timp de 48 (patruzeci și ceva de ore) în contul clientului, vă rugăm să precizați acest lucru.

În cazul certificatelor de garanție emise de producători, vă putem oferi serviciul Pick-Up & Return, care presupune preluarea și livrarea bunurilor în condiții de gratuitate. Puteți opta în orice moment să vă prezentați direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat al producătorului va prelua întreaga responsabilitate pentru rezolvarea garanției.

Lipsa certificatului de garanție trebuie să fie raportată vânzătorului în termen de 48 de ore de la primirea bunului. Vă rugăm să consultați acest aspect fie prin e-mail la adresa: [email protected], fie prin telefon la numărul de telefon: 0724046759. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

În cazul bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de vânzător, iar garanția poate acoperi o perioadă diferită de perioada de garanție a aceluiași bun, sigilată. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare resigilat în mod obișnuit. Condițiile de utilizare, de manipulare și de transport ale unui bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii, cu excepția cazului în care se prevede altfel în pagina produsului.

Garanția încetează în următoarele cazuri: utilizare necorespunzătoare, dezastre naturale, testul de reparare a produsului, deteriorarea matriței de identificare. Produsele trebuie să fie prezentate în garanție împreună cu factura și certificatul de garanție originale, cu accesoriile aferente produsului și, dacă este posibil, în ambalajul original nedeteriorat.

Produsele comercializate pe site beneficiază de garanția legală de conformitate.

ro_RORomână